مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
آموزش پایه نقشه کشی ساختمانی

توضیحات آگهی

یک فضا یا محیطی را در نظر بگیرد که هیچ سازه ای از جمله ویلا ، ساختمان و … وجود ندارد و می خواهد در این مکان یک ساختمان مثلا پنج طبقه ساخته شود.
از کجا باید شروع کرد؟!
آیا می توان بدون هیچگونه نقشه کشی وارد اجرای کار شد ؟!
اگر بدون نقشه کشی اصولی وارد کار شویم چه ضرری خواهد داشت ؟!
نقشه کشی اصولی یکی از مراحل معماری می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که نقشه کشی که متناسب با موارد و نکات موجود در محیط باشد، کارگران و سایر موارد اجرایی را در طول مسیر با چالش روبه نمی کند و این کار باعث می شود در پروژه از لحاظ وقت و هزینه صرفه جویی بسیاری شود.

نقشه کشی اصولی
بطور کلی نقشه کشی از چند مرحله تشکیل شده که در اینجا توضیح مختصری در این ارتباط خواهیم داد.
مرحله ابتدایی مرحله ای است که طرح اولیه نقشه کشیده می شود و شامل مواردی همچون قرار گیری پنجره ،درب ها ، راه پله ،اتاق ها و موارد این چنینی می باشد که لازم است برای طراحی این نقشه مهندس معمار کاملا واقف بر نکات فنی و حتی اجرایی باشد.
در مراحل بعدی معمار باید مشخص کند در هر بخش می خواهد از چه نوع متریالی استفاده کند در واقع برای این بخش به نکات و ظرافتها با اهمیت بیشتری پرداخته می شود و لازمه ایجاد طرح مناسب در این مرحله آشنایی کامل با متریال و تئوری معماری داخلی و موردی که بسیاراهمیت دارد بودجه کارفرما می باشد.
آموزشگاه معماری آتروپات با پیش از ده سال سابقه در زمینه طراحی و اجرا هم اکنون زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور با ارائه کشور با ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای آماده خدمت رسانی تمامی علاقمندان معماری می باشد .
آموزش ها در این آکادمی از پایه و بامتودی کاملا متفاوت از سایر آموزشگاه ها است.
چرا که تمامی آموزش ها به هنرجویان به صورت عملی و کاربری ارائه میگردد.
در این آموزشگاه گام به گام تمامی موارد از پایه آموزش داده می شود به گونه ای که حتی فردی که هیچ پیش زمینه ای از معماری ندارد می تواند در این دوره ها شرکت کند.
جهت ارتباط با مشاوران آکادمی معماری با شماره تماس زیر ارتباط برقرار نمائید.