مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه

توضیحات آگهی

آبدرمانی با حوضچه های آبگرم معدنی متل رنگین کمان

متل رنگین کمان لاریجان از متل های درجه یک در دامنه های قله دماوند و در منطقه بسیار خوش آب و هوا و با امکانات رفاهی مناسب از جمله حوضچه های آبگرم میباشد. از ویزگی های این متل و این منطقه میتوان به دسترسی راحت به روستای امیرآباد، روستای ملار، روستای آب گرم، شهر تاریخی رینه، زندان رضاشاه، جان پناه‌ها و فدراسیون بین المللی اشاره کرد.

هتل آپارتمان رنگین کمان با طبیعتی بکر و زیبا و چشمه ها و حوضچه های آبگرم معدنی مستقل در محیطی تمیز و شیک با املاح گوناگون و خاصیت درمانی، با امکانات ویژه رفاهی و جهت اقامت گردشگران راه اندازی شده است.
این هتل دارای سوئیت های 4 نفره و سوئیت های 6 نفرده با 2 اتاق خواب می باشد همچنین حوضچه آبگرم معدنی اختصاصی داخل هر سوئیت تعبیه شده است.
از جمله امکانات متل رنگین کمان لاریجان به آبدرمانی حوضچه های اختصاصی با املاح تلغیظ شده گوگردی، و امکانات تفریحی جهت استفاده کودکان می باشد.

معرفی امکانات متل رنگین کمان
از جمله امکانات متل رنگین کمان لاریجان به آبدرمانی حوضچه های اختصاصی با املاح تلغیظ شده گوگردی، و امکانات تفریحی جهت استفاده کودکان میباشد. دارای ۱۰ سوییت اختصاصی با امکانات تخت دونفره و ۲عدد مبل تختخواب شو مجهز به هال و پذیرایی، تلویزیون flat، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آشپزخانه، ست ۸نفره مبل راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، و نما روبه طبیعت بکر و زیبای رشته کوه های البرز میباشد.

متل رنگین کمان لاریجان
اوقات فراغت خود را در کنار دوستان و خانواده در فضایی متمایز تجربه کنید.در دامنه کوه البرز با هوایی پاک و طبیعتی بکر و زیبا.امکان استفاده از حوضچه های اختصاصی آبگرم از چشمه های معدنی قله دماوند به همراه امکانات ویژه رفاهی. هتل بابا قدرت با فاصله ای کمتر از یک ساعت از تهران پذیرای شما در آب گرم لاريجان خواهد بود.
فاصله هتل تا مکان های مهم شهر
• فاصله تا قله دماوند ۴۴ دقیقه با خودرو(۱۸ کیلومتر و ۶۱۱ متر)
• فاصله تا پارک ملی لار ۱ ساعت و ۸ دقیقه با خودرو(۳۹ کیلومتر و ۸۸۶ متر)
• فاصله تا سد لار ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه با خودرو(۴۰ کیلومتر و ۶۲۱ متر)
• فاصله تا رودخانه هراز لاریجان ۱ ساعت و ۳۴ دقیقه با خودرو(۸۴ کیلومتر و ۲۱۹ متر)

لیست امکانات در یک نگاه:
حوضچه های اختصاصی آبگرم معدنی از چشمه های قله دماوند
باربیکیو
بالکن
کولر گازی
آشپزخانه
مشرف به کوهستان
کف فرش
کف سرامیک
آشپزخانه
یخچال
اجاق گاز
امکانات شستشو ظرف
سرویس بهداشتی
حمام وان دار
حوله
توالت ایرانی
توالت فرنگی
دستمال توالت
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
شوفاژ
مبلمان
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
لوازم بهداشتی
خدمات خانه داری

آدرس : جاده هراز بعد از امام زاده هاشم ، پلور بعد از رینه – روستای آبگرم لاریجان متل رنگین کمان

تلفن: 01143357310
09120264571 – 09120264573

بخش لاریجان
لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است. کوه دماوند در لاریجان قرار داشته و راه‌های صعود به آن در لاریجان جای دارد. لاریجان یکی از شهرها و منطقه‌های تاریخی و باستانی ایران است که جاذبه‌های طبیعی تاریخی زیادی در خود جای داده است.

این منطقه دارای روستاهای کوهستانی، دشت‌ها و مراتع زیادی می‌باشد. در حال حاضر به دلیل وجود رودخانه هراز که از قله دماوند سرچشمه می‌گیرد بهترین و باکیفیت‌ترین ماهی قزل الا خاورمیانه در این منطقه پرورش داده می‌شود. این منطقه یکی از مناطق اسطورهٔ ایران نیز می‌باشد.