مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه

توضیحات آگهی

کلاس شیرینی پزی با ما معتبرترین دوره شیرینی پزی را در بهترین آموزشگاه شیرینی پزی تهران تجربه کنید. ما مفتخریم علاوه بر آموزش در سطح مبتدی و خانگی، به آموزش حرفه ای و تخصصی در سطح قنادی ها جهت کار در قنادی های داخل و خارج از کشور، می پردازیم. در دوره آموزش شیرینی پزی آکادمی وانیل تهران می توانید علاوه بر مدرک معتبر داخلی، مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ ای دریافت نمایید. اگر به دنبال آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در تهران هستید همین حالا اقدام کنید. این دوره کاملا عملی بوده و مواد اولیه و ابزار از طرف آموزشگاه آشپزی وانیل تهران تامین میشود. شما می توانید وابسته به شرایط خود در کلاس های حضوری و یا آنلاین ما برای دوره آموزش شیرینی پزی شرکت نمایید. دوره شیرینی پزی حرفه ای در هر دو شعبه مجتمع فنی وانیل تهران در غرب و شرق تهران زیر نظر اساتید مجرب و ماهر انجام می شود.

به آموزشگاه شیرینی پزی مجتمع فنی وانیل تهران خوش آمدید. اگر به دنبال آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در تهران هستید جای درستی را انتخاب کرده اید.
مدرک دوره شیرینی پزی
یکی از مهمترین ویژگی‌های حضور در دوره آموزشی آموزشگاه وانیل تهران ارائه مدرک بین المللی شیرینی پزی به کارآموزان می باشد.

لازم به ذکر است که آموزشگاه وانیل تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده و به همین علت علاوه بر مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای به تمامی فراگیران این دوره بعد از گذراندن کامل مواد مربوطه مدرک داخلی قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف نیز ارائه می دهد.

شما با شرکت در دوره و کلاس شیرینی پزی در تهران می توانید از آموزشگاه وانیل تهران مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. این مدرک بین المللی بوده و یکی از معتبر ترین مدارک مهارتی ایران است. شما با این مدرک به راحتی می توانید برای مهاجرت اقدام کنید. چرا که مدرک شیرینی پزی فنی حرفه ای قابل ترجمه بوده و در اکثر کشور های جهان معتبر است.

در مورد دریافت مدرک شیرینی پزی ذکر این نکته لازم است که متقاضیان شرکت در دوره آموزش آنلاین شیرینی پزی می بایست پس از اتمام دوره بصورت حضوری در آزمون های شیرینی پزی شرکت کنند.

کلاس شیرینی پزی مجتمع فنی وانیل تهران به صورت یک دوره فشرده ۲ روزه در قالب استاندارد سازمان فنی و حرفه ای به علاوه آموزش های بازارکاری، تحت نظر بهترین مربی شیرینی پزی تهران برگزار می گردد. رضایت کارآموزان در انتهای همین صفحه صدق گواه این مطلب است.

لازم به ذکر است تهیه مواد اولیه و ابزار و تجیهزات دوره آموزشی به عهده آموزشگاه میباشد و کارآموزان میتوانند بدون کوچکترین نگرانی در این دوره شرکت کنند.

علاقه مندان به یادگیری و آموزش شیرینی پزی می توانند در این دوره، طرز درست کردن انواع شیرینی های خشک را در تنوعی بالا، آموزش ببینند. این دوره فقط یک دوره شیرینی پزی معمولی نیست. یک دوره کاملا حرفه ای برای داشتن یک قنادی با کیفیت است.

پیشنهاد ویژه: اگر به کار در قنادی ها و یا راه اندازی یک شیرینی فروشی علاقمند هستد حتما از قیمت کلاس کیک پزی اطلاع پیدا کرده و در کلاس های آموزش شیرینی پزی آموزشگاه وانیل تهران شرکت کنید.
کلاس شیرینی پزی
کلاس آموزش شیرینی پزی
کلاس شیرینی پزی در تهران
آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی
دوره آموزش شیرینی خشک
معرفی دوره شیرینی پزی
دوره شیرینی پزی مجتمع فنی وانیل تهران یک دوره حرفه ای برای علاقمندان به قنادی است. در این دوره آموزشی فشرده (۲ روزه) تمامی مهارت های لازم جهت آموزش شیرینی پزی یاد داده می شود و می توانید طرز تهیه بهترین و متنوع ترین شیرینی ها خشک را آموزش ببینید. شما می توانید به دو صورت حضوری و آنلاین در این دوره ها شرکت کنید.

در این دوره ابتدا به شما طرز کار با ابزارهای مختلف شیرینی پزی یاد داده می شود. در صورتی که قصد دارید برای خود یک قنادی راه بیندازید و یا از این کار کسب درآمد کنید گذراندن دوره شیرینی پزی به شما کمک می کند تا تمامی مراحلی را که برای راه اندازی یک شیرینی پزی و قنادی لازم است آموزش ببینید و با آگاهی کامل از آموزش خود کسب درآمد کنید.

در این دوره سعی شده تا به صورت فشرده و در حداقل زمان ممکن کاملترین آموزش به شما داده شود. به همین دلیل این دوره زمان زیادی از شما نخواه گرفت و شما می توانید در حداقل زمان ممکن بیشترین استفاده را از دوره آموزش شیرینی پزی ببرید.

معرفی دوره شیرینی پزی
اگر به دنبال یک آموزش کامل و صفر تاصد برای دسر هستید کلاس آموزش دسرهای بین المللی مجتمع فنی وانیل تهران را از دست ندهید.
فیلم کلاس شیرینی پزی
همانطور که در قسمت زیر مشاهده می کنید همکاران با تجربه ما در آموزشگاه شیرینی پزی وانیل تهران گزیده ای از دوره آموزش شیرینی پزی را برای شما تهیه کردند تا بتوانید نحوه تدریس و آموزش اساتید ما در آموزشگاه شیرینی پزی بیشتر آشنا شوید.

شما با شرکت در دوره آموزش شیرینی پزی می توانید با پخت انواع شیرینی آشنا شده و در کوتاه ترین زمان تبدیل به یک شیرینی پز ماهر می شوید. اگر به دنبال آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی هستید ادامه مطلب را از دست
ندهید. به جرات ما بهترین آموزشگاه شیرینی پزی در تهران هستیم.
کلاس شیرینی پزی
آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در غرب تهران
آموزشگاه شیرینی پزی در غرب تهران
آموزش شیرینی پزی برای قنادی
پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های کیک پزی علاقمند هستید می توانید در دوره آموزش کیک کافی شاپی شرکت کنید. یک دوره بسیار عالی و خوشمزه برای ورود به بازار کار.
کلاس آموزش شیرینی پزی
کلاس شیرینی پزی در آموزشگاه وانیل تهران به دو صورت حضوری و آنلاین و به شکل عمومی و خصوصی برگزار می‌کند.

کلاس شیرینی پزی حضوری
علاقمند به حضور در کلاس شیرینی پزی در تهران می توانند از قسمت ثبت نام همین صفحه برای شرکت در دوره شیرینی پزی اقدام کنند. تاریخ شروع کلاس ها کاملا درج شده است.

همانطور که گفته شد کلاس های آموزش شیرینی پزی حضوری وانیل تهران به دو صورت عمومی و خصوصی برگزار می‌شود و تمامی محتوای آموزشی در هر دوگونه کلاسهای حضوری یکسان و توسط اساتید مجرب آموزشگاه وانیل تهران بوده و هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.

در کلاس های خصوصی آموزشگاه شیرینی پزی وانیل تهران در حدود یک تا سه نفر شرکت می‌کنند.

در کلاس های عمومی آموزش شیرینی پزی حداقل ۶ نفر حضور خواهند داشت.
کلاس آنلاین شیرینی پزی
در کلاس آنلاین شیرینی پزی شما تنها نیاز به یک سیستم کامپیوتری یا موبایل و همچنین یک اینترنت پر سرعت دارید تا از هر گونه قطعی در حین آموزش مطمئن باشید.

استفاده از کلاس آنلاین شیرینی پزی برای کسانی که با مشکلات رفت‌ و آمد روبرو هستند گزینه مناسبی است. شما می توانید با همکاران ما در آموزشگاه شیرینی پزی وانیل تهران تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها جهت شرکت در دوره شیرینی پزی آنلاین و یا سایر دوره های آشپزی و کیک پزی بهره مند شوید.

همچنین می توانید از قسمت ثبت نام همین صفحه برای شرکت در کلاس استفاده کنید. البته به آنلاین بودن دوره توجه فرمایید.
هزینه کلاس شیرینی پزی
برای اطلاع از هزینه کلاس شیرینی پزی شما باید نوع دوره ای را که قصد دارید در آن آموزش ببینید مشخص کنید. هزینه آموزش شیرینی پزی به صورت عمومی و خصوصی متفاوت می‌باشد و می توانید در قسمت پایین از هزینه دقیق هر یک از این دوره ها مطلع شوید.

هزینه کلاس آموزش شیرینی پزی عمومی

هزینه در نظر گرفته شده برای کلاس های عمومی آموزش شیرینی پزی چه بصورت حضوری و چه بصورت آنلاین ۲٫۴۰۰٫۰۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

هزینه کلاس خصوصی آموزش شیرینی پزی

هزینه در نظر گرفته برای کلاس های خصوصی آموزش شیرینی پزی چه بصورت حضوری و چه بصورت آنلاین ساعتی ۸۰۰ هزار تومان است.

کلاس آموزش شیرینی پزی عمومی
آموزش مجازی شیرینی پزی
با توجه به تقاضای کارآموزان شهرستانی که علاقمند به دریافت مدرک قنادی فنی حرفه ای هستند، به زودی آموزش مجازی شیرینی پزی در وب سایت وانیل تهران قرار خواهد گرفت تا هم یادگیری این علاقمندان و هم کارآموزان حضوری تسهیل شود. هر چند تا زمان موعود علاقمندان به یادگیری آموزش شیرینی پزی می توانند از کلاس آنلاین شیرینی پزی مجتمع فنی وانیل تهران استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع یادگیری آموزش قنادی با ما تماس بگیرید.

آموزش بیش از ۴۰ نوع باقلوا و همینطور دستور پخت باقلوای ترکیه ای در آموزش باقلوا آموزشگاه شیرینی پزی وانیل تهران!
آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی

اگر به دنبال آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی هستید همین حالا با ما تماس بگیرد. 02144779298