مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه

توضیحات آگهی

• تاریخچه ویندوز
در سال ۱۹۸۳, شرکت مایکروسافت یک واسط گرافیکی کاربر برای سیستم عامل خود (ام‌اس-داس) را که از سال ۱۹۸۱ بر کامپیوترهای شخصی آی‌بی‌ام و سایر کامپیوترهای سازگار نصب شده بود, به عنوان طرح توسعه ویندوز معرفی کرد.
خط تولید از تولید واسط گرافیکی به تولید دو نوع خانواده از طراحی سیستم عامل مدرن تغییر یافت, هر کدام از این دو خانواده پایه کد و سیستم فایل خاص خود را داشتند.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال

• انواع ویندوز
ویندوز یک,ویندوز دو,ویندوز سه,ویندوز ۹۵,ویندوز ۹۸,ویندوز ۲۰۰۰,ویندوز xp,ویندوز ویستا,ویندوز ۷,ویندوز ۸,ویندوز فون,ویندوز ۱۰,ویندوز سی ای ,ویندوز 11

• ویندوز یک
ویندوز ۱ در نوامبر ۱۹۸۵ متولد شد. این نسخه ویندوز ۱ بیش‌تر از این که سیستم عاملی کامل باشد واسط تعاملی گرافیکی برای DOS بود.
از راه رسیدن ماوس و محیط پنجره‌ها آن را قابل دسترس‌تر می‌ساختند اما نمایش گرافیکی آن بسیار ابتدایی بود.

• ویندوز دو
ویندوز ۲ تقریباً دو سال بعد از ویندوز ۱ عرضه شد. پنجره‌های‌ آن می‌توانستند روی هم قرار گیرند. آیکن‌ها ظهور کردند و سیستم عامل مقدار بیشتری از حافظه یعنی یک مگابایت را مدیریت می‌کرد. نسخه‌ی مخصوص پروسسورهای i386 از یک نوآوری کلیدی چون مولتی‌تسک برنامه‌های DOS پشتیبانی می‌کرد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال

• ویندوز سه
با ارائه‌ی ویندوز ۳ در اکتبر ۱۹۹۰ واسط تعاملی گرافیکی یک بازسازی کامل شد اما هنوز تسک‌بار و منوی استارت موجود نبود.
اما سیستم عامل می‌توانست از کارت‌های گرافیکی ۲۵۶ رنگ استفاده کند و از نظر رم نیز ۱۶ مگابایت حافظه را پشتیبانی می‌کرد.

• ویندوز ۹۵
این سیستم‌عامل در آگوست ۱۹۹۵ از سوی مایکروسافت عرضه گردید.
این سیستم‌عامل همراه با اینترنت اکسپلورر ۴ عرضه شد.
ویندوز ۹۵ به علت این‌که عضو زین‌پس ویندوز ۳ است تحت نام ویندوز ۴ نیز شناخته شده.
برخی ویندوز ۹۵ را انقلابی در نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌های کامپیوتر در زمان خود می‌دانند.

• ویندوز ۹۸
نسخه ویندوزی از مایکروسافت که در سال ۱۹۹۸ ساخته شد و در واقع نسخه به روز شده ویندوز ۹۵ می‌باشد.
(این ویندوز Memphis هم نامیده می‌شود) استفاده از این ویندوز به‌طور گسترده در جهان وجود داشت و هم‌اکنون هم مورد استفاده می‌باشد.
از امکانات این ویندوز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

„مرورگر مستقل مایکروسافت همان اینترنت اکسپلورر
„توانایی فرستادن و گرفتن نامه‌های الکترونیکی
„سیستم فایل FAT۳۲ برای اولین بار در این سیستم‌عامل
„پشتیبانی از USB برای اولین بار در این سیستم‌عامل
„پشتیبانی از DVD برای اولین بار در این سیستم‌عامل
„سیستم‌عاملی که از نظر درایوها ضعیف ولی از نظر تخصیص منابع کامپیوتر به خود خوب است.
• ویندوز ۲۰۰۰
ویندوز ۲۰۰۰ سیستم‌عاملی برای کامپیوترهای شخصی(pc)است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده‌است.
این سیستم‌عامل‌گرافیکی در سال ۲۰۰۰ معرفی گردید و برای ایستگاه‌های کاری و سرورهای شبکه به کار می‌رود.

• ویندوز xp
ویندوز xp ,این نسخه از ویندوز در سال ۲۰۰۱ توسط مایکروسافت عرضه شد و تا پایان سال ۲۰۰۶ انتشار یافت.گفتنی است که بعد از تولید این ویندوز سرویس پک هایی هم به این ویندوز اضافه شد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال

• ویندوز ویستا
این نسخه در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. این نسخه از ویندوز تقریباً محیطی متفاوت با اکس پی داشت و در ابتدا کار کردن با آن دشواری‌هایی برای کاربرانی که از اکس پی استفاده می‌کردند داشت.
همچنین باید گفت که واقعاً مایکروسافت سعی کرده است تا در این سیستم عامل, سنگ تمام بگذارد, و ویستا را به بهترین نحو طراحی نماید.
هرچند در عمل ویستا مشکلاتی به همراه داشت.

• ویندوز ۷
هفتمین نسخه از مجموعهٔ سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد.
ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است.
این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

• ویندوز ۸
ویندوز ۸ (به انگلیسی: Windows 8) آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. این ویندوز برای استفاده در رایانه‌های شخصی,تبلتها و تلفن‌های همراه تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.

• ویندوز فون و ویندوز ۱۰
این نسخه از ویندوز مخصوص تلفن‌های هوشمند است که آخرین نسخهٔ آن ویندوز فون ۸ است.
ویندوز ۱۰ که در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۵ از راه رسید وعده‌ی دو ارگونومی مشخص برای استفاده‌های لمسی و غیر لمسی را می‌دهد و با بازگشت منوی استارت همراه گردیده است.
مایکروسافت در مقابل آتش انتقادات عقب‌گرد کرده است.

• ویندوز سی ای
ویندوز سی ای (به طور رسمی به عنوان ویندوز توکار فشرده شناخته می‌شود), نسخه‌ای از ویندوز است که بر روی رایانه‌های کمینه شده اجرا می‌شود, مانند سیستم‌های هدایت ناوبری ماهواره‌ای و بعضی از گوشی‌های همراه. ویندوز توکار فشرده بر پایه هسته اختصاصی خود است.
مایکروسافت مجوزهای ویندوز سی ای را به تولیدکنندگان اصلی تجهیزات و سازندگان دستگاه‌ها می‌دهد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال

• ویندوز 11
ویندوز 11 اورجینال جدیدترین نسخه ویندوز است که با تغییرات اساسی در ظاهر و کارکرد این سیستم عامل محبوب عرضه شد. مایكرو سافت از جديدترين سيستم عامل خود یعنی ويندوز 11, تقريبا شش سال پس از عرضه ويندوز 10 رونمايي كرد. اين ويندوز ويژگي‌هاي جديدی را ارائه مي‌دهد, از جمله طراحي ساده‌تر براي افزايش بهره‌وري, سهولت استفاده و زیبایی رابط کاربری, راه‌هايي براي اتصال سريع‌تر به شبکه, تجربه بهتر بازي‌هاي رايانه‌اي, راه‌هاي سريع‌تر اشتراک داده, مايكروسافت استور كاملا جديد و يك اكوسيستم بازتر كه فرصت‌هاي جديدي را در اختيار توسعه دهندگان و برنامه نویسان مي‌گذارد.
ویندوز 11 اوریجینال آخرین نسخه اصلی سیستم عامل ویندوز است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. این نسخه جدید از ویندوز جانشین ویندوز 10 است که در سال 2015 منتشر شده بود. این ویندوز در تاریخ 5 اکتبر 2021 برای عموم منتشر شد. اين سيستم عامل داراي يك محيط كاربري كاملا جديد و ساده و در عين حال مدرن است و براي الهام بخشيدن به بهره‌وري و خلاقيت طراحي شده است. ويجت‌هاي جديد ویندوز 11 شامل يك فيد شخصي شده با هوش مصنوعي و مايكروسافت اج هستند. به جاي استفاده از تلفن براي بررسي اخبار, آب و هوا يا اعلان‌ها اكنون كاربران مي‌توانند دسكتاپ ويندوز 11 خود را باز كنند تا نماي مشابهي را مشاهده كنند. همچنین ابزارك‌ها فرصت‌هاي جديدي را در ويندوز جديد براي ارائه محتواي شخصي سازي شده ارائه مي‌دهد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت
تهران – اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – ضلع شمالی بزرگراه ارتش – پلاک 113 – طبقه 4
تهران – فلسطین شمالی – خیابان ذاکری – پلاک 1 – واحد 2
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران, ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز 11, لایسنس ویندوز 10 , لایسنس ویندوز 7 و لایسنس ویندوز 8.1 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

کلمات کلیدی:
خرید قانونی ویندوز 10 اورجینال – خرید قانونی لایسنس ویندوز 11 اورجینال – لایسنس قانونی ویندوز 7 اصل – لایسنس قانونی ویندوز 8 اصل – لایسنس قانونی ویندوز 10 اصل – ویندوز 11 اورجینال – مزایای خرید قانونی ویندوز 10 اصل – دانلود ویندوز 10 اصلی – قیمت ویندوز 10 اورجینال – سریال قانونی ویندوز 11 – فروش نسخه اصلی ویندوز 10

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال