مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه

توضیحات آگهی

دسکتاپ‌های مجازی ویندوز ۱۱
در کنار ذره‌بین, آیکون تسک ویو (Task View) قرار دارد که نسبت به ویندوز ۱۰ بهبود چشم‌گیری دارد. به کمک این قابلیت می‌توانید برای مصارف کاربری متفاوت از جمله کار, بازی یا مدرسه, دسکتاپ‌های جداگانه‌ای داشته باشید که ایجاد کردن و مرتب کردن آن‌ها حتی از مک‌بوک هم آسان‌تر شده است.
قابلیت بسیار جذابی که به تسک ویو اضافه شده و جای خالی آن به‌شدت در ویندوز ۱۰ حس می‌شد, امکان انتخاب تصاویر پس‌زمینه متفاوت برای هر کدام از آن‌ها است. جابه‌جایی بین دسکتاپ‌های مختلف نیز با افکت فیداوت انجام می‌شود که روان بودن UI ویندوز ۱۱ را به رخ می‌کشد.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

چیدمان اسنپ در ویندوز ۱۱
قابلیت کاربردی دیگری که برای افزایش بهره‌وری و چندوظیفگی به ویندوز ۱۱ اضافه شده است, چیدمان اسنپ (Snap layout) نام دارد که به کاربر امکان می‌دهد پنجره‌های باز را در قالب‌ها و چیدمان‌های مختلف,‌ مرتب کند. اگر نشانه‌گر ماوس را روی آیکون مربع ماکسیمایز بالای پنجره نگه دارید, می‌توانید قالب‌های مختلف چیدمان اسنپ را مشاهده و قالب موردنظر خود را انتخاب کنید. فشردن کلید میانبر «win + Z» هم این قالب‌ها را نمایش خواهد داد.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت
تهران – اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – ضلع شمالی بزرگراه ارتش – پلاک 113 – طبقه 4
تهران – فلسطین شمالی – خیابان ذاکری – پلاک 1 – واحد 2
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386

کلمات کلیدی:
خرید ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 اورجینال – لایسنس اورجینال ویندوز11 – لایسنس اصلی ویندوز11 – مزایای ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 – دانلود ویندوز 11 اورجینال – خرید قانونی ویندوز 11 – قیمت ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 orginal – خرید ویندوز 11 نسخه اصلی – فروش نسخه نهایی ویندوز 11 – خرید قانونی ویندوز 11

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key