مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه

توضیحات آگهی

ویجت‌ها در ویندوز ۱۱
در حال حاضر می‌توان از بین ویجت‌های آب‌و‌هوا, تصاویری که در OneDrive ذخیره شده, تقویم, To Do برای فهرست کردن تسک‌ها, Watchlist برای تماشای ارزش سهام, نتایج مسابقات ورزشی و نکته‌های مربوط به ویندوز ۱۱ انتخاب کرد.
از بین ویجت‌های محدود ویندوز ۱۱ هم شاید ویجت آب‌و‌هوا کارایی داشته باشد که البته آن هم بدون مشکل نیست. مشاهده‌ی کامل این ویجت به جای آنکه در پنجره مخصوص خود انجام شود, مرورگر اج را باز می‌کند که بدون شک برای بسیاری از افراد آزاردهنده خواهد بود؛ به‌طوری‌که شاید بخش ویجت‌ها را کلا نادیده بگیرند و از تسک‌بار حذف کنند.
پایین ویجت‌ها هم اخبار روز قرار دارد که می‌توانید از پنجره add widget و انتخاب personalize your interests, به صفحه‌ی MSN بروید و از آنجا, موضوعات موردعلاقه خود را انتخاب کنید تا فقط اخبار مربوط به این حوزه‌ها نمایش داده شود.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

اپلیکیشن چت
مایکروسافت پیام‌رسان تیمز را که بیشتر کاربرد سازمانی داشت و قابلیت چت شخصی آن اغلب نادیده گرفته می‌شد, به دو اپلیکیشن مجزا تقسیم کرده تا شاید با این کار, افراد بیشتری به استفاده از پیام‌رسان غول تکنولوژی برای چت با خانواده و دوستان روی بیاورند؛ اتفاقی که با توجه به محبوبیت روزافزون پیام‌رسان‌هایی چون تلگرام و واتساپ, بسیار خوشبینانه است.

در ویندوز ۱۱, نسخه‌ی شخصی تیمز با نام Chat در تسک‌بار قرار دارد؛ اما در عین حال تیمز قدیمی را هم با هر دو پروفایل سازمانی و شخصی همچنان دردسترس‌تان دارید؛ موضوع عجیبی که به نوعی, وجود اپلیکیشن Chat را حداقل در این مرحله از توسعه, بی‌معنی می‌کند.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

تهران – فلسطین شمالی – خیابان ذاکری – پلاک 1 – واحد 2
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386

کلمات کلیدی:
فروش قانونی ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 اورجینال – خرید نسخه نهایی ویندوز 11 – سریال ویندوز 11 – آخرین ورژن ویندوز 11 – آخرین نسخه ویندوز 11 – جدیدترین ورژن ویندوز 11 – جدیدترین نسخه ویندوز 11 – ویندوز 11 – مایکروسافت ویندوز 11 – نسخه آزمایشی ویندوز 11 – نسخه نهایی ویندوز 11 – خرید لایسنس ویندوز 11

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key