مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه

توضیحات آگهی

تجربه لمسی و کیبورد مجازی در ویندوز ۱۱
گذشته از تأخیر سرعت در پاسخ‌گویی, مایکروسافت ژست‌های جدیدی را برای سوایپ روی صفحه‌نمایش لمسی و تاچ پد فعال کرده که تجربه لمسی را در محیط ویندوز لذت‌بخش‌تر کرده است؛ از جمله:
• سوایپ سه انگشت به سمت پایین برای مینیمایز کردن اپلیکیشن‌ها و نمایش دسکتاپ
• سوایپ سه انگشت به سمت بالا برای نمایش اپلیکیشن‌های باز و دسترسی به دسکتاپ‌های مجازی
• سوایپ سه انگشت به سمت چپ یا راست برای جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها
• نگه داشتن و سوایپ چهار انگشت به سمت چپ یا راست برای جابه‌جایی بین دسکتاپ‌های مجازی
• سوایپ یک انگشت از گوشه راست صفحه برای باز کردن باکس اعلانات
• سوایپ یک انگشت از گوشه چپ صفحه برای دیدن ویجت‌ها

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

کیبورد مجازی جدیدی که به این سیستم عامل اضافه شده تغییرات جذاب و بهبودی‌های زیادی داشته است. کیبورد جدید از مسیر Personalization > taskbar > touch keyboard فعال شده و آیکون آن برای دسترسی سریع در اکشن‌سنتر ظاهر می‌شود.

تایپ لمسی ازطریق کیبورد مجازی ویندوز ۱۱ بسیار آسان‌تر شده و مجموعه‌ی بزرگی از ایموجی‌ها, ایموتیکان و حتی جستجوی فایل گیف به آن اضافه شده است که حال و هوای کار کردن با کیبورد گوشی هوشمند را منتقل می‌کند و بدون شک به مذاق صاحبان تبلت‌های ویندوزی خوش خواهد آمد. همچنین از بخش تنظیمات کیبورد می‌توانید چینش, تم و اندازه‌ی آن را مطابق سلیقه تغییر دهید.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

تهران – فلسطین شمالی – خیابان ذاکری – پلاک 1 – واحد 2
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386

کلمات کلیدی:
خرید ویندوز 11 نسخه اصلی – فروش نسخه نهایی ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 – خرید قانونی ویندوز 11 – فروش قانونی ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 اورجینال – فروش ویندوز 11 اورجینال – خرید نسخه نهایی ویندوز 11 – دانلود ویندوز 11 – برنامه ویندوز 11 – نرم افزار ویندوز 11 – سریال ویندوز 11 – فروش لایسنس ویندوز 11

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key