مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه

توضیحات آگهی

پادری ضدعفونی کننده کفش پاک قدم با قیمت​​​ مناسب برای ورودی منزل ومحل کار تولید گردید ( پادری )ضدعفونی کننده کفش با ابتکاری نو وزیبا به نام پاک قدم همزمان بافصل پاییز وزمستان تولید وبرای شکستن شیوع کرونا باکمترین هزینه درجهت استفاده منازل ،ادارات ،شرکتها،واصناف ،هتل ها واماکن مذهبی قرار میگیرد
​امروزه با توجه به فصل پاییز وزمستان و افزایش روز افزون شیوع ویروس کرونا درکشور وجهان و به خطر افتادن جان مردم، دولتها و صنایع مختلف درجهت مبارزه و به نوعی جنگ با این ویروس منحوس در تلاش اند تا با تحقیق و اکتشاف و طراحی ابزارها و پروتکل های متنوع از جمله ماسک های بهداشتی ، دستگاه ها و مواد ضدعفونی کننده و پوشش ها و تجهیزات پزشکی و… بتوانند با این ویروس مبارزه کنند وآنرا شکست دهند.

سیاست فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شد تا درصد قابل توجهی از شیوع ویروس کووید 19 جلوگیری شود اما همچنان روزانه هزاران نفر قربانی و به اشکال مختلف به این بیماری مبتلا می شوند.

براساس تحقیقات دانشگاه های معتبر کف کفش های افراد به طور متوسط حدود 440000 باکتری و ویروس مختلف با خود جا به جا می کنند شاید شما روزانه به ضدعفونی کردن دستها با الکل و مواد بهداشتی و استفاده از ماسک بهداشتی و شستشوی سطوح مختلف اکتفا کرده باشید اما در مورد کف کفشهایتان چطور؟؟؟

​اما ما توانستیم این مشکل را پس از ماه ها تلاش و پژوهش، با همکاری شرکت های دانش بنیان حل کنیم که حاصل آن پنل های ضدعفونی کننده پاک قدم شد که یکی از موثرترین و پرکاربرد ترین ابزارها جهت گندزدایی ، ضد عفونی و پاکسازی کف کفشهایتان که حامل هزاران آلودگی و ویروس می باشد.

این محصول دارای دو پنل مجزای استریل کننده و خشک کن موثر می باشد که مطابق با رفت آمد افراد قابلیت استفاده به صورت عمودی یا افقی را دارا می باشد.

پنل ضدعفونی کننده کفش پاک قدم دارای فوم اسفنجی مقاوم می باشد که با آغشته کردن محلول شوینده و ضدعفونی کننده ضمن ، پاکسازی و استریل کردن کفشهایتان از انتشار باکتری ها و ویروسهای مختلف جلوگیری می نماید.

پنل خشک کن شامل حوله و فوم جاذب آب می باشد که پس از استریل کردن کفشهایتان، میتوانید آنها را خشک کنید و دیگر لازم نیست هر روز کف محیط کار یا منزل خود را ضدعفونی کنید.

​​در بسته بندی این محصول 8 عدد قرص جوشان ضدعفونی کننده می باشد که هر قرص با یک لیتر آب حل شده و به مدت 72 ساعت باکتری ها و قارچ ها و آلودگی های کفش های شمارا بطور موثر پاکسازی کرده و ضمن تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران هیچگونه عوارض جانبی ندارد.

محتوای پنل ها قابل شستشو بوده و درصورت نیاز می توانید اقدام به تعویض حوله ی خشک کن و تهیه قرص ضدعفونی کننده از این مجموعه را داشته باشید. برای خرید این محصول به صورتی اینترنتی به بازاراینترنتی امید بازار bazareomid.com یا پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۶۶۴۳ بزنید
ضمنا ​​​​​نکته مهم این است که عواید فروش این محصول برای موسسه نیکوکاری توانمندسازی امید ویژه توانیابان ذهنی اوتیسم وسندروم داون میباشدونمایندگی فروش وتوزیع درسراسرکشور پذیرفته میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر باشماره 09109454026 تماس حاصل نمایید