مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
درب دو لنگه کلین روم

توضیحات آگهی

درب دولنگه اتاق تمیز
از درب دو لنگه اتاق تمیز در صنعت داروسازی، بیمارستان ها، کلینیک ها، اتاق های تمیز جراحی، کارگاه های تهیه غذا استفاده می شود. برای کاربردهای بهداشتی نیز دارای پوشش ضد باکتری در برابر انواع مختلف باکتری ها مانند استافیلوکوک، سالمونلا، اشریشیاکلی، لیستریا و غیره هستند. به این صورت که یک عمل ضد باکتری در شرایط محیطی جهت مقابله با باکتری ها ، قارچ ها و جلبک ها فعال می گردد. این پوشش ضد میکروبی دارای اثر دوگانه است:

از رشد میکروب ها جلوگیری می کند.
با میکروب های ایجاد شده مبارزه می کند.
جنس درب دو لنگه اتاق تمیز:
درب دولنگه اتاق تمیز از ورق های فولادی با پوشش پلی استر و خاصیت ضد باکتری ساخته می شود که محافظت و بهداشت طولانی مدت را ارائه می دهد. همچنین دارای واشر لاستیکی مخصوص برای شرکت های تولید دارو، جراحی و بیمارستان ها هستند که باید شکاف بین درب و کف بسته باشد تا از عبور هوا، دود، گرد و غبار و صدا جلوگیری کند.( این لاستیک مقاوم در برابر دمای بین ۳۵- تا ۹۰+ درجه است.) این مکانیسم با یک سوئیچ کار می کند که حرکت پروفیل را با لاستیک تنظیم می کند تا هر زمان که درب باز و بسته می شود با کف سازگار باشد.

ویژگی های این نوع درب ها ساخت و ساز ناهموار، نصب آسان، مقاوم در برابر ضربه شدید، امنیت، کنترل دسترسی و گزینه های اتوماتیک است. این نوع درب ها برخلاف درب های تک در دارای دو در با امکانات حرکتی چرخشی یا کشویی هستند.