مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
مهناد :: آگهی رایگان، نیازمندی ها، خرید و فروش بی واسطه
بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

توضیحات آگهی

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است، از همان شروع کار خود، با نگاهی کارشناسی و پژوهش محور به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش کرده تا شرایط خدمتگزاری و کمک به محرومان جامعه را فراهم آورد. این بنیاد دارای 830 نمایندگی در کل کشور و 160 نمایندگی در استان تهران می باشد و همچنین 450 هزار مهرجو در کل کشور را تحت حمایت دارد. همچنین بیش از 11 هزار خانواده در استان تهران تحت حمایت قرارگاه محرومیت زدایی می باشند.
سرکار خانم فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها طی مصاحبه ای اذعان داشتند : بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با همکاری هفت استان (زنجان، ایلام ، همدان، قزوین، البرز، کرمانشاه ، تهران) به مناسبت یادواره شهدای منطقه عملیاتی بازی دراز و تنگه مرصاد اقدام به برگزاری شش موکب و توزیع کیک و آبمیوه و آب معدنی و پذیرایی از زائرین مقبره این شهدای ارجمند و پخت بیش از 30 هزار غذای گرم جهت توزیع بین عاشقان نورو عرفان نموده است برای خانواده های عزیز تحت حمایت این بنیاد که اهداء سبد کالا را در برنامه خود قرار داده است ، قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها توسط خیرین و نیکوکاران عزیزمان در استان تهران هزینه بیش از ۲۰۰۰ پک سبدکالا شامل برنج و چای و رب و ماکارونی و سویا و حبوبات و …. را در سطح استان تهران از خیرین جمع آوری کرده وجهت نیازمندان استان کرمانشاه تدارک دیده شده است. ارزش ریالی هر پک 400 هزارتومان است و ارزش کل به مبلغ 800 میلیون تومان می باشد و این هدایا را برای این عزیزان در برنامه کاری خود قرار داده ایم، که در روز ۱۵ اردیبهشت با یاری پروردگار این مهم در قالب رزمایش احسان و همدلی در سرپل ذهاب برگزار گردید.
ایشان از خیرین و نیکوکاران استان تهران و سراسر کشور که در همه لحظات و همه برنامه هایی که دارند چه بحث جهیزیه ، چه بحث اهدای ویلچر برای معلولین و چه بحث توزیع سبدکالا و … همیشه کنار این عزیزان بوده اند تشکر کردند و آروزی سلامتی و طلب دعای خیر جهت نیکوکاران گرامی را از خداوند منان خواستارشدند.

شماره کارت : 5892107044215500
شماره حساب: بانک سپه (انصارسابق) 11878597720500
شماره شبا: 270150000187875977205001